miercuri, 27 martie 2013

Un om anapoda

Adica eu! Probabil cu totul, dar in momentul asta ma refer la ceea ce tine de bucatarie. De exemplu:


  • am mii de retete fara exagerare – in carti, reviste, pe foi, salvate in calculator etc. N-am facut nici 5% din ele. Iar pe cele pe care le-am facut… nu prea se cheama ca le-am facut. Adica le-am citit, le-am luat ca punct de plecare… si le-am adaptat. Pentru ca, mi-am dat seama, sunt si cusurgie!! Nu-mi place ceapa, nu-mi place usturoiul, nu-mi plac condimentele puternice, nu-mi plac picanteriile, nu-mi place caramelul, nu-mi plac dulciurile prea dulci, nu-mi place zaharul pudra pe prajituri… Sunt o gramada! Si-atunci… n-as putea vreodata sa fiu vreun pui de Masterchef pentru ca eu, s-o spun pe-a dreapta, gatesc basic si atat!
  • am, de asemenea, tot felul de ustensile pentru gatit. Le folosesc? Nu prea! Adica mai putin de jumatate sa spun. Le cumpar pentru ca imi plac, arata bine, sunt funny, au culori care se potrivesc cu bucataria mea… Nu e suficient? Am unele, cateva, de care abuzez la maximum. Restul… sa stea in dulapuri ca nu se stie niciodata.
  • cuptorul meu electric are cronometru. Da, pe asta il folosesc. Dar nu ca sa respect vreo reteta, ci pentru ca ma ajuta sa nu uit mancarea/prajitura in cuptor. Mai ales daca nu stau in bucatarie, exista riscul sa ma ia valul si sa carbonizez ceva. Asta se traduce cu “s-a intamplat deja”! :)
  • am un dulap plin cu recipiente de depozitat. De ce? Pentru ca am spatiu. In rest, nu cred sa am vreodata mai mult de doua feluri de mancare gatita in frigider. Dar sunt utile! O, daaa! Le insira Arina prin toata bucataria de cel putin doua ori pe saptamana. Ea gateste mai mult decat mine in perioada asta.
Sunt anapoda! Dar recunosc... si nu ma tratez! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu