vineri, 22 martie 2013

Si briose sarate

Briose cu cascaval si ciuperci. Poza nu e reusita. Si am si ratat un pic in materie de gust. Dar ce sa fac?! Totul in graba, totul intre 2 scancete... Macar ma straduiesc si ma simt mai bine ca mai fac si altceva decat tinut bebe in brate.

Eroarea se "datoreaza", cred, faptului ca am pus toate ingredientele ochiometric. Am tocat niste ciuperci, niste cascaval si cateva firisoare de ceapa verde, le-am amestecat cu 2 oua batute, lapte (o cana) si vreo 2 linguri de ulei, si apoi am turnat peste 2 cani de faina in care incorporasem in prealabil un plic de praf de copt. In timp ce amestecam totul, am mai pus niste faina sa mi se lege compozitia mai bine si sare. Unde am gresit? Am pus prea putina sare si prea putin cascaval. Concluzia - briosele mele sarate nu au iesit suficient de sarate. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu