luni, 18 martie 2013

Chec simplu

Se pare ca sunt setata pe "painoase". Asta fac in perioada asta, cu asta ma laud. Vineri am facut cat se poate de rapid un chec. Si, desi nu am tinut cont de nici o regula, a iesit bun... si s-a mancat tot pana a 2-a zi.

Sa ma explic! 200 de grame de unt - nu le-am topit la microunde, nici la bain marie, le-am pus intr-o craticioara si am mestecat din cand in cand sa se termine treaba rapid. Nici macar nu am asteptat sa se raceasca... Pentru ca intre timp am amestecat 2 oua intregi cu un pahar cu varf de zahar (nici pe-astea nu le-am batut spuma cum ar fi trebuit), am turnat o sticla de 330 de grame de lapte batut... si am pus untul asa cum l-am luat de pe foc. Am mai pus o lingurita rasa de bicarbonat stins cu otet si doua pahare cu faina. Aluatul in tava de chec, tava in cuptor... si asa arata cand a fost gata:


 
Ma gandesc cum ar fi iesit daca as fi facut treaba ca la carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu