miercuri, 20 martie 2013

Cus-cus

Prima data cand am gatit asa ceva! Ba mai mult, prima data cand am gustat asa ceva. Necazul e ca, fiind simultane, nu-mi pot da seama daca gustul obtinut este si cel real... sau, mai clar, habar n-am ce mama naibii mi-a iesit!!

Ai mei au zis ca e o alta ciudatenie. Ca sa inchei week-end-ul apoteotic. Fii-mea a zis ca e orez... dar nu l-a mancat, desi ei ii place orezul. Doar eu am mancat toata portia... si-am zis ca nu e rau. Ma bucur ca mi-am facut curaj sa inaugurez cutia pe care am cumparat-o inca de acum cateva luni, dar pe care nu am gasit ragazul sa o deschid.

Cus-cus-ul l-am facut super simplu. Am pus jumatate de litru de apa la fiert cu sare si, cand a clocotit, i-am adaugat 50 de grame de unt. Cand untul s-a topit, am pus 150 de grame de cus-cus. Am stins focul si am acoperit oala. Am lasat-o asa un sfert de ora. Apoi am amestecat sa vad sa nu se fi lipit. Si atat!

Intre timp am pus si niste pulpe la cuptor. Am presarat sare si piper pe ele, am pus in cratita 3 catei mari de usturoi taiati pe din doua... si am turnat bere! Vreo 200 ml sa zic. Si au avut succes! Numai dupa miros si te "imbatai"! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu