joi, 28 martie 2013

Fursecuri cu stafide

Pe repede inainte la robot:

Pleosc doua oua galbioare de tara.
Trosc-pleosc si jumatate de cana cu zahar... mai cu mila asa sa nu devenim apoi prea dulci! Robotul rumega, eu ma uitam si multumeam tehnicii ca nu trebuie sa bat ca mamaie o ora cu telul.
Apoi scufundari treptate cu jumatate de cana de ulei... sa iasa o maioneza dulce sau cam asa ceva.
Ca sa aiba toata isprava asta si ceva sanse de crestere, am pus si jumatate de ligurita de bicarbonat stins cu zeama de lamaie... dar si sa nu fi pus, nu cred ca erau probleme. In cel mai rau caz as fi savurat niste fursecuri mai lesinate.
Si la final am amplificat si ingrosat cu o cana cu faina.

Simplu, scurt si la obiect am pus fursecurile cu lingurita in tava... si pe fiecare am pus cate 3-4 stafide. In cuptorul preincalzit s-au facut zdrang-bang... super repede!

Naspa poza! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu