vineri, 29 martie 2013

Porcul, cea mai buna leguma!

Nu, nu pentru mine. Dar am in casa 2 carnivori... deocamdata. Si da, sunt o pacatoasa si eu ca le cant in struna in plin post. Dar cu carnita sunt retete simplu de facut si le inchid gura repede... si le satur si si burticile.

Prin urmare am facut aseara porc cu legume.
Am folosit niste cotlete carora le-am taiat oasele... si le-am taiat si pe ele in bucati mai mici.
Paul 1- le-am rumenit un pic pe o parte si pe alta intr-o tigaie in care am pus mai intai 2 cepe tocate relativ marunt.
Simultan am fiert un pic... adica nu de tot, niste cartofi (curatati si taiati mai mari).
Intr-o tava am pus 3 morcovi, 2 radacini de patrunjel, vreo 4 fire de ceapa verde, o tija de praz, 3 catei mari de usturoi, toate taiate in bucati mari.
Peste ele am pus carnea si cartofii si, la final, ca sa le condimentez si aromatizez pe toate, am turnat un sos facut din ulei, sare, piper, cimbru, boia dulce si putina apa.
Si am bagat tava la cuptor vreo jumatate de ora.

Rezultatul:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu